4.6

Pitihän se arvata. Aina kone menee sekaisin jossain vaiheessa. Kaikki kuvat ovat kadonneet! Eli kaikki minun piirustukseni,lataukseni ja noh,kaikki ovat jossain. En voi siis enään tehdä osioita "Fanitaidetta","Screenshotteja" ja "kopiotavaa". Tämäpä mukavaa. Joudun siis ottamaan uusia screenshotteja ja tehdä uutta kopioitavaa. Tässä saattaakin sitten kestää jonkin aikaa. Mutta! Voin melkein luvata,että tänne tulee:

  • tarina
  • tai sitten sarjakuva
  • kopioitavaa
  • kilpailu (jos keksin jotain...)
  • esittelen+arvostelen nukkeni
  • vaihdan taustan (?)

Sivut ovat jo aika mallikkaassa kunnossa,ainakin minun mielestäni. Vielä puuttuu vain pari osiota.

No,muuta minulla ei sitten ollut,hyvää kesää kaikille! :)

bl%C3%B6%C3%B6h%20musa-normal.jpg

(Tein tuon itse Blingeellä! ^.^ Saa kopsata! En tosin tajua miksei nuo kimalteet ynnä muut liiku...Apua?)


5.6

Moikka! Olen tehnyt uuden osion "Kopioitavaa". Nyt kun olen oppinut miten käsitellä tuota Blingee-ohjelmaaa,niin voin tehdä enemmän Winx-kuvia. Aijon ensiviikolla toteuttaa tuon nukkejeni arvostelun ja esittelyn. Laskuritkin olisi hyvä hommata tänne-taas kerran sekoilua laskureiden känssa.

"Linkit/ä"-osiokin pitäisi siirtää tänne. Kertokaa vaan,jos haluatte,että linkitän sivunne! Kaikki uudet ja tottakai vanhatkin lukijat ovat sydämellisesti tervetulleita! Uusi  linkkinappikin olisi ehkä paikallaan nyt kun sivut ovat muuttaneet. No jaa,kaikki aikanaan! Nyt Naty menee ulos nauttimaan ihanasta säästä. Heidoo~! :3